אמנת שירות


פרטיות וצנעת הפרט

בעלי הרישיון הפנסיוניים יפעלו מול לקוחותיהם במקצועיות ובנאמנות,  ויעמידו לרשותם את הידע והמומחיות שלהם, ומתחייבים לנהוג בזהירות רבה במידע הנמסר מהלקוח או מי מטעמו וכן במידע אשר יתקבל מהגופים המוסדיים או המסלקה הפנסיונית לפי העניין.

השימוש במידע הנ"ל יהיה רק לצורך מתן השירות אותו התבקש בעל הרישיון הפנסיוני לספק עבור לקוח או קרובו ולא להעבירו לכל גורם אחר למעט אם התקבלה הוראת הלקוח או מי מטעמו.

גילוי נאות

פרישה פלוס יועצים בע"מ אינה בעלת רישיון סוכן פנסיוני או רישיון תאגיד לייעוץ פנסיוני.

מתכנני הפרישה מטעם פרישה פלוס יועצים בע"מ  הנם בעלי רישיון פנסיוני כחוק. ויפעלו מול הלקוחות בשקיפות מלאה, באובייקטיביות מוחלטת, ללא כוונה של קבלת תגמול מגופים מוסדיים המנהלים מוצרי ביטוח ו/או מוצרים פנסיוניים מכל סוג ומין שהוא אלא בהסכמת הלקוח מראש ובכתב.

שכר הטרחה שתגבה פרישה פלוס יועצים בע"מ מהלקוח יסוכם מראש  עם הלקוח טרם מתן השירות.

פרישה פלוס יועצים בע"מ  ובעלי הרישיון הפנסיוני  מבקשים להבהיר כי לרשות הלקוחות עומדת היכולת לקבל מידע ולבצע  שירותים שונים ללא תשלום או בעלות נמוכה.

מידע ושירותים ללא תשלום ניתן למצוא באתרים המופעלים ע"י "רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון" ("הר הביטוח" , "הר הכסף" , "גמל נט", "ביטוח נט" ופנסיה נט")  וכן באתרי הגופים המוסדיים המנהלים את החיסכון הפנסיוני (לרבות ביצוע פעולות שונות). מידע ושירותים בעלות נמוכה ניתן לקבל  באתר "המסלקה הפנסיונית" 

דרכי ההתקשרות עמנו

ניתן ליצור אתנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות: באתר האינטרנט: www.prishaplus.co.il

במשרדנו: שדרות ההסתדרות 32, צ'ק פוסט חיפה  ימים: א'-ה' בשעות 09:00-17:00 משרדנו נגישם לציבור בעל צרכים מיוחדים.

טלפון:    072-2711660 , פקס:  077-3183418 , דוא"ל: info@prishaplus.co.il

זמני מענה לפניות לקוחות

נושא

זמני מענה

הערות

   
פנית לקוח לקבלת מידע או הסברה או הכוונה

עד

2 ימי עסקים

מתן מענה ענייני ראשוני בגין פניה שהתקבלה בכתב – במייל / פקס/ דואר או בפניה טלפונית לנציג שירות הכוללת מענה אנושי    
פנית לקוח (קיים או לשעבר) לצורך קבלת אישור או  מסמך הנמצא ברשותנו

עד

7 ימי עסקים

     
פנית לקוח לקבלת אישור או מסמך הנמצא ברשות הגופים המוסדיים, הנוגע למוצרים שבגינם נרכש שירות מיועץ פנסיוני

זמן סביר

בהתאם לתשובת הגופים המוסדיים, בכפוף להוראות כל דין    
פנית לקוח להעברת בקשה לביצוע פעולה או שינויים במוצרי ביטוח או במוצרי החיסכון הפנסיוניים או הפיננסיים שבגינם רכש שירות מיועץ פנסיוני

תוך

זמן סביר

בהתאם לתשובת היצרנים, בכפוף להוראות כל דין    
בקשת לקוח לתיאום פגישה או שיחה עם עם יועץ פנסיוני

עד

7 ימי עסקים

תתואם פגישה במשרדי החברה ו/או פגישה וירטואלית ו/או שיחה טלפונית עם יועץ  פנסיוני,  בשעות הפעילות כמפורט לעיל    
פנית לקוח בעניין תביעה מתוכנית פנסיוניות  בגינה רכש הלקוח שירותים 

עד

7 ימי עסקים

מתן מידע אודות זכויות הביטוח של הפונה, דרכי הפעולה העומדים בפניו, ולאחר מכן המשך מעקב אחרי תגובת היצרנים